Totul despre cumpărături

Modalități de transport

 

    până la 199 lei peste  199 lei
        DPD 86 lei 86 lei

 

 

Metode de plată

Din cauza numărului mare de comenzi false, acum acceptăm doar plata anticipată. Vă mulțumim pentru înțelegere.

    până la 199 lei  peste 199 lei
Ramburs 12 lei 12 lei
Cu cardul online GRATUIT GRATUIT
Prin transfer în cont GRATUIT GRATUIT

 

 

Returnarea bunurilor în termen de 14 zile

Ați cumpărat bunuri care nu vă plac? În termen de 14 zile de la livrarea acestora, le puteți întoarce fără a da motive.

Cum să procedați pentru retur?

  1. Contactați-ne la info@delmas.ro cu o cerere de returnare a bunurilor.
  2. Imprimați și completați formularul de returnare - DESCĂRCĂȚI AICI.
  3. Returnați bunurile nedeteriorate, nefolosite, inclusiv etichetele originale, împreună cu formularul de returnare și o copie a facturii.
  4. Trimiteți la adresa: ID: 11440 / Frogman, Strada Ogorului 3G, Fan Courier, 410554 Oradea, Bihor

Important: ID-ul 11440 trebuie trecut pe pachet, altfel pachetul se va întoarce înapoi la dvs. Nu trimiteți coletul cu plata la livrare.

Vom restitui suma reprezentând valoarea produselor returnate în contul dvs. în termen de 7 zile lucrătoare de la primirea coletului. Costurile de transport sunt suportate de expeditor.

Toate informațiile pot fi găsite în Termeni și condiții .

Aveți nevoie de ajutor privind returnarea bunurilor? Contactați-ne la info@delmas.ro

 

Reclamațiile de bunuri în decurs de 2-30 de ani

Garanția oferită de magazin este standard de 24 de luni. Pentru unele produse, cum ar fi produse de la brandul Samsonite sau RIMOWA, garanția poate fi prelungită la 5-10 ani.

Vom revizui și vom procesa toate reclamațiile cât mai repede posibil, de obicei în ziua următoare. După revizuirea bunurilor revendicate și în caz de acceptare a reclamației, remediem starea produsului, schimbăm produsul sau rambursăm suma echivalentă valorii produsului în funcție de solicitarea dvs.

Cum să procedați la în cazul reclamației:

  1. Contactați-ne la info@delmas.ro pentru a solicita o reclamație. Unele branduri recunosc reclamația numai pe baza fotografiilor, astfel că unele articole nu trebuie trimise fizic ci ajunge să faceți câteva fotografii conform instrucțiunilor primite prin e-mail după trimiterea unei reclamații.
  2. Imprimați și completați formularul de reclamații - DESCĂRCĂȚI AICI.
  3. Împachetați bunurile în pachet împreună cu formularul de returnare completat și o copie a facturii.
  4. Trimiteți la adresa: ID: 11440 / Frogman, Strada Ogorului 3G, Fan Courier, 410554 Oradea, Bihor

Important: ID-ul 11440 trebuie trecut pe pachet, altfel pachetul se va întoarce înapoi la dvs. Nu trimiteți coletul cu plata la livrare.

Garanția acoperă toate defecțiunile produsului, pe care le prezintă bunurile la livrare sau care apar în perioada de garanție. Nu puteți revendica defectele cauzate de manevrarea necorespunzătoare cu bunurile sau de deteriorarea mecanică.

Costurile de expediere vor fi rambursate la cerere, dacă reclamația va fi acceptată.  Aveți nevoie de ajutor privind reclamația bunurilor? Contactați-ne la info@delmas.ro 

 

Service de garanție și post-garanție

În perioada de garanție ne vom ocupa de remedierea produselor, doar ne contactați prin e-mail pe adresa info@delmas.ro 

În cazul în care se întâmplă ceva cu produsele din magazinul nostru după perioada de garanție, recomandăm aceste puncte de service.

 

Program de loialitate Delmas

Termeni și condiții

Aici puteți citi textul integral al Termenilor și condițiilor.